Nintendo ha finalmente rilasciato l’aggiornamento 3.1.0 il quale porta un migliore bilanciamento nel gioco.
Ve ne avevamo parlato ieri, ma non era disponibile un changelog effettivo per quanto riguarda il nuovo aggiornamento del picchiaduro targato Nintendo e dedicato alla console Switch. Con il rilascio ufficiale, però, ora finalmente possiamo mettere le mani su tutte le novità introdotte.
- E’ stato introdotto un nuovo stage per la modalità versus, Sparring Ring
- – E’ uno stage senza gimmick ne appigli
- – Lo Sparring Ring appare solo nelle partite classificate
- Risolto un problema nella corsa Headlock che impediva ad alcune braccia di espandersi
- Risolto un problema che modificava le ricompense se si giocava durante la ricerca di una partita classificata
- Tanti bilanciamenti al gameplay (vedere la tabella sotto)
Fighters / Arms | Adjustments |
---|---|
Ninjara | After getting some advice from a Ninja College alum, distance traveled when performing a mid-air mist warp has increased. Mid-air mist warp” refers to the ninja technique performed by dashing after jumping. |
Sparky | Increased retraction speed. |
Megawatt | Increased extension speed. |
Slamamander | Increased extension speed. Decreased retraction speed. |
Biffler | Increased retraction speed. |
Blorb | Increased retraction speed. Adjusted how damage multipliers for Rush attacks function.Total damage when connecting with all hits is unchanged. |
Funchuk | Increased the time span from exceeding a target until retraction. Adjusted how damage multipliers for Rush attacks function. Total damage when connecting with all hits is unchanged. Fixed issue during online play when Rush damage would increase under certain conditions. Fixed an issue where at times an opponent’s throw could be deflected with a successfully completing throw attack. |
Clapback | Decreased Rush attack damage. |
Chilla | Decreased curving. |
Phoenix Thunderbird |
Decreased homing. |
Nade Tribolt Chakram |
Decreased speed of charge attacks. |